Услови коришћења

Правна напомена

Ми, администратори овог сајта, предајемо његов садржај у јавно власништво.

Молимо Вас да пажљиво прочитате следеће основна правила коришћења сајта. Запамтите да користите садржај овог сајта у складу са Условима и Политиком коришћења. Ако се са истом не слажете молимо Вас да не користите садржај овог сајта, не преузимате нити отпремате било какав материјал.

Администратори задржавају право на измену и допуну Услова коришћења у свако тренутку без претходне потребе да о томе обавесте кориснике. Стога, саветујемо Вас да при сваком коришћењу сајта размотрите Услове коришћења.

Услови коришћења се односе искључиво на садржај овог сајта и нису применљиви на било који дуги чија се веза налази на његовим страницама.

Забрањена и дозвољена употреба

Можете користити овај сајта за личну употребу или размену идеја са другим корисницима. Не смете користити сајт на начин којим би се прекршио било који државни, локални или међународни закон.

Забрањено је отпремати било коју врсту материјала која је у туђем власништву и под неодговарајућом лиценцом. Забрањено је отпремати вирусе, црве и друге шкодљиве компоненте који могу нарушити безбедности и функционисање сајта.

Строго је забрањено користити говор мржње у погледу националне, верске, полне или било које друге социјалне припадности, као и дела која су подложна кривичној одговорности.

Строго је забрањено користити туђе личне информације (адресе, телефоне, и мејелове и др).

Свако кршење ових правила од стране корисника биће санкционисано блокадом приступа сајту на одређено или неодређено време у зависности од степена повреде

Доприноси корисника

Администратори не желе да на сајту добију поверљиве или неслободне информације. Сав допринос корисника да ли у виду текстова, аудио-видео материјала или обичних преписки, сматраће се не-поверљивим.

Уколико није другачије наведено, садржај овог сајта заштићен је лиценцом Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License

Ако радите за неку компанију или универзитет, врло је вероватно да нисте власник ауторских права над оним што овде пишете, стога затражите претходно писану дозволу од надређених.

Форуми и разговори између корисника

Администратори могу али нису у обавези да надгледају сваку измену на сајту где остали корисници размењују међусобне информације. Администратори нису одговорни за садржај корисничких страница и преписки, све док оне не нарушавају неки од закона или говора мржње. Администратори задржавају право да уклоне или заштите било који део садржаја овог сајта у било ком тренутку.

Коришћење личних података

Информације унете на овај сајт су под лиценцом и заведене су под Политику приватности.

Ви се слажете са тим да ћете доставити тачне, исправне и комплетне податке када се будете регистровали на сајт. У Вашој је одговорности да редовно ажурирате податке из налога. Ако унесете нетачне или погрешне податке , или пак лажне и нетачне, задржавамо право да суспендујемо или блокирамо Ваш налог без претходног упозорења.

Иако се неки делови сајта могу видети простим прегледом, да бисте уређивали странице или написали нешто ново, биће потребно да се региструјете као гост или као члан. Ако направите налог на сајту биће Вам затражено да унесете своје име, адресу, Корисничко име и лозинку. У Вашој је одговорности чување података о корисничком имену и лозинци, као и сваки допринос који је повезан са истима. Сваку злоупотребу дужни сте да пријавите администраторима. Они задржавају право да преносе, надгледају, примају и чувају податке које Ви доставите. За више информација о чувању личних података видети Политика приватности.

Обештећење

Слажете се да ћете бранити, обештетити и штитити администраторе у случају било каквих потраживања, и све евентуалне штете, трошкове и издатке, укључујући и разумне адвокатске трошкове, који произилазе из или су у вези са Вашим коришћењем или злоупотребом сајта. Укључујући, без ограничења, ваше кршење ових Услова и повреде начињене од Ваше стране, или било којег другог претплатника или корисника који је користио Ваш налог, од било ког права интелектуалне својине или неко другог право било које особе или ентитета.

Престанак важења

Ови услови коришћења су важећи док се једна од страна не одлучи да их више не прихвата. У том случају у обавези сте да више не користите овај сајт. Ако се не слажете са било којим делом Услова или неким другим садржајем на сајту имате пуно право да истог тренутка престанете да користите исти. Администратори, са друге стране, задржавају право да Вам онемогуће приступ сајту ако сте: прекршили неки закон, прекршили неко ауторско право или неко од ставки ових Услова коришћења.

Одрицање од одговорности

Администратори овог сајта се у потпуности одричу сваке одговорности која је на било који начин била повезана с коришћењем Интернет страница унутар овог домена, за било које радње корисника повезаних с употребом или злоупотребом садржаја тих страница, као и за сваку штету која може настати код корисника, или било које треће стране, а у вези с употребом или злоупотребом коришћења садржаја Интернет страница овог сајта. Свака употребу, унос и пренос података са овог сајта други корисници чине на сопствену одговорност.

Опште информације

Веб сајт је хостован у Сједињеним Америчким Државама. Администратори сајта не знају да ли је његов садржај дозвољен за преузимање ван граница поменуте државе. Ако сајту приступате из неке друге земље, то чинити на сопствену одговорност и ризик.

Везе ка другим сајтовима

На веб сајту се могу наћи везе ка другим сајтовима. Оне су ту ради Ваше угодности и детаљнијих информација. Ми немамо контролу над истима и нисмо одговорни за њихов садржај. Ако одлучите да приступите било ком од тих сајтова то чине на сопствену одговорност и ризик.

Обавештење о могућој повреди ауторских права.

У случају да сматрате да је било који део објављеног садржаја овог сајта Ваше лично власништво или неке друге особе, молимо вас да на контактирате.

Уколико није другачије наведено, садржај ове странице заштићен је лиценцом Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License